Odkaz do katalogu
Druh
Popis
autor Miroslav Hřebecký, který otiskl časopis Řízení školy : odborný měsíčník pro ředitele škol, roč. 21, č. 5 (2024), s. 11-18.
Článek analyzuje dosavadní pokrok v naplňování Strategie 2030+. Podle textu byly plány pro období 2020-2023 naplněny jen z 20-30 %, přičemž několik kroků je těsně před realizací. EDUin doporučuje systematické řešení odkladů školní docházky, inovativní vzdělávací programy pro vedoucí pracovníky MŠ, konkrétní cíle a financování pro zvýšení účasti dětí v předškolním vzdělávání a koordinaci s preferencí kvalifikovanější péče v MŠ. Autor textu vyzdvihuje potřebu efektivního pedagogického leadershipu, rozvoj učících se komunit a podporu pro učitele jako klíčové prvky pro úspěšnou implementaci Strategie 2030+.