Handbook of educational psychology and students with special needs

Druh
Popis

Autoři:  Andrew J. Martin,  Rayne A. Sperling, Kristie Jones Newton, New York, NY : Routledge, 2020

Pedagogická psychologie se zaměřuje na „běžné“ nebo „typicky se rozvíjející“ studenty. Faktory a procesy studované v rámci této disciplíny - motivace, emoce, kognitivní zátěž, školní prostředí a další - jsou relevantní pro všechny studenty, včetně ohrožených nebo postižených osob. Tato kniha syntetizuje a navazuje na existující interdisciplinární výzkum, který vytvořil širokou základnu pro efektivní psychoedukační teorii a výzkum, který oslovuje studenty se zvláštními potřebami. Dvacet sedm kapitol, od odborníků v této oblasti, je rozděleno do tří oddílů o různých kategoriích zvláštních potřeb, perspektivách z hlavních teorií psychologie vzdělávání a konstrukcích relevantních pro učení se zvláštním potřebám, rozvoj a budování znalostí. Provided by publisher.