Diverzifikovat a individualizovat výuku jde i přes distanční vzdělávání

Druh
Popis

autor Dagmar Škorpíková, který otiskl časopis Speciál pro střední školy : příloha časopisu Řízení školy, roč. 2020, č. 5 (2020), s. 6-7.

Učitelka angličtiny a španělštiny z pražského gymnázia Na Zatlance popisuje výuku, která v době pandemie koronaviru probíhala online. Učitelka vychází z anglické didaktiky, která z pohledu žáka dovede pracovat s jazykem podstatně rychleji. Z jejího pohledu je časově velmi náročné pracovat individuálně s jednotlivými žáky, ale jednoznačně to umožňuje diverzifikovat a individualizovat výuku. Důležité je dát žákům možnost volby, do kterých hodin se připojí. Velmi dobře fungovala spolupráce v rámci třídy, žáci si navzájem pomáhali. V neposlední řadě byla velmi podstatná podpora mezinárodních institucí a nakladatelů.